Pages

Saturday, September 28, 2013

Da, asa cum spune si numele, astazi ia fiinta blog-ul meu immobiliar in ajutorul Romanilor din Montreal.



M-am intrebat de multe ori:  oare are sens ceea-ce vreau sa fac, oare blogul meu va fi citit si apreciat? Si am ajuns la concluzia, ca orice incercare nu poate decit sa-mi confirme sau infirme ceea ce vreau sa stiu.
Incepind de astazi 28 Septembrie 2013, voi posta curent informatii despre piata immobiliara, sfaturi amanunte de stiut sau de luat in consideratie.

In primul rind va trebui sa ma prezint :

Adrian Dumitru, Courtier Immobilier, cu licenta completa , specializat in proprietati rezidentiale si comerciale.
Aria mea de activitate este acolo unde clientul are nevoie de mine !
Recomandari va pot da zecile sau sutele de clienti care au facut deja afaceri cu mine !
Doriti sa stiti mai mult, va invit la o cafea gratuita, acolo unde va convine dumneavoastra.

In al doilea rind voi posta ceea-ce cred ca ar putea folosi unui cumparator sau vinzator, noutati, statistici, proprietati noi puse pe piata, dar pot posta si lucruri la cererea dumneavoastra.

Cer seriozitate si decenta in comentariile dumneavoastra .
Avertizez de la inceput ca datorita perioadei lungi de cind am parasit tara, nu mai sint la curent cu toate regulile gramaticale drept care tin sa ma scuz de la inceput. Tin sa specific ca pot comunica in alte trei limbi si in nici una nu sint perfect.


Ma puteti contacta oricind ( in ore rezonabile, bine-inteles) la telefonul meu 514 962 3112, sau daca doriti sa-mi scrieti la adi@adriandumitru.com.

Adrian Dumitru
www.immobilier-brossard.com

No comments:

Post a Comment